Uyuyan Güzel Diyeti nasıl yapılır, Uyuyan Güzel diyetinin yapılışı, Uyuyan diyetin zararları

Bu haber 30 Haziran 2020 - 17:39 'de eklendi ve 2 views kez görüntülendi.

Biz özellikle hanımların kilo vermek için başvurduğumuz birçok diyet yöntemi vardır.  Bu diyet çeşitlerine gün geçmiyor ki yenileri eklenmesin.  Şimdi sizler için araştırdığımız ve makale olarak hazırladığımız uyuyan güzel diyeti, diğerlerinden bambaşka bir yol izleyerek kilo vermenizi sağlayacak. Bu diyetin ana esas temel prensibi uyumaya dayanıyor.  Bu alışılmışın dışındaki diyet türü aslında 1960’larda Elvis Presley ile duyuldu.  Kendisi bu diyetin hayranlarından biriydi. Fakat Elvis Presley, diyeti denerken günler süren suni koma hali geçirmişti.

Bu diyet türü uzmanlar tarafından sağlıksız bulunmaktadır fakat yine bazı sıra dışı uzmanlar tarafından da uygulanabilir bulunmaktadır.  Uzmanlara göre uykumuzun kalitesi, uyuduğumuz süre bizim cortisol denilen hormon seviyemizle oynanmasına neden oluyor. Bununla birlikte Leptin ve Ghrelin hormonları da bu durumdan etkileniyor.

Bu diyette insanlar uyuduğu sürece yemek yemiyor.  Bu diyeti uygulayanların bazıları daha çok ve iyi uyumak için uyku ilacı kullanıyor. Kişi uyandığında ise şeker ve undan uzak durarak lifli ve sağlıklı gıdalar tüketerek diyetine devam ediyor.

Bu sağlıksız diyet, bazı araştırmalara göre, asla yapılmaması gereken diyetler arasında yerini almıştır. Kişiyi hem psikolojik olarak hem de bedenen ağır ağır yıpratan bu diyetten uzak durulmalı ve sağlıklı beslenerek ihtiyacımızdan fazla yiyeceği yemeyerek bunu bir yaşam tarzı haline getirmeliyiz. Et, süt, yeşilliklerden tüketerek her türlü besin maddelerini yiyeceklerden almalıyız. Zamanımızda hiçbir şey organik değil bu yüzden faydalı olmuyor algısı oluşturulmuştur fakat hala yediğimiz her meyve ve sebzeden vücudumuzun ihtiyacı olan besin değerlerini rahatlıkla karşılamaktayız.

 Uyuyan Güzel diyetinin yapılışı

Bu diyette en fazla 12 saat olacak şekilde uyumanız gerekmektedir.  Günün yarısını bu şekilde geçirmelisiniz. Bunun yanı sıra yemek tercihinizi mutlaka lifli gıdalardan yana yapmalısınız. Bu diyette karbonhidratlar ve tatlılar kesinlikle yasak.

Uyuyan diyetin zararları

Uzun süre uyumak diyabet hastalığı riskini arttırdığından bu diyet zararlı olabilir.  Günün yarısı uyumak vücudun bu süre içinde aç kalması demek olduğundan ve kasların hareketsiz olması anlamına geldiğinden, kas kaybı tetiklenebilir.  Ayrıca bu kadar çok uyku kişiyi psikolojik ve bedensel açıdan da olumsuz etkileyebilir.


www.tgrthaber.com.tr

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.