Mucize Doktor reyting sonuçları açıklandı mı? Mucize Doktor, Bir Zamanlar Çukurova, Güvercin reytingleri; 13 Şubat 2020 Perşembe reyting sonuçları sıralaması nasıl?

Bu haber 14 Şubat 2020 - 9:25 'de eklendi ve 2 views kez görüntülendi.

13 Şubat 2020 Perşembe reyting sonuçları şimdiden merakla bekleniyor! Özellikle Fox Tv’de yayınlanan ve en çok izleyici kitlesine sahip yapımlardan biri olan Mucize Doktor reyting sonuçları diziyi severek izleyenler tarafından araştırılıyor. 13 Şubat reyting sonuçları sıralamasını öğrenmek için takipçiler Perşembe reyting sonuçları açıklamasının yapılmasını bekliyor. Dikkatle takip edilen perşembe dizi reytingleri sıralamasında bu hafta hangi dizi birinci olacak, merak konusu!.. Yapılan reyting analizlerine göre izlenen dizilerin perşembe reyting oranları şu dakikalarda belli olacak. Peki seyircinin merakla beklediği Mucize Doktor reyting sonuçları açıklandı mı? Mucize Doktor, Bir Zamanlar Çukurova, Güvercin reytingleri; 13 Şubat 2020 Perşembe reyting sonuçları sıralaması nasıl?.. Detaylar haberimizde olacak.

Mucize Doktor reyting sonuçları açıklandı mı? Mucize Doktor, Bir Zamanlar Çukurova, Güvercin reytingleri; 13 Şubat 2020 Perşembe reyting sonuçları sıralaması nasıl?

13 Şubat 2020 Perşembe reyting sonuçları sıralaması ve perşembe dizi reytingleri henüz açıklanmadı. Analiz sonuçları açıklandığı anda haberimizden takip ederek perşembe reyting oranlarından haberdar olabilirsiniz. Bakalım bu hafta hangi dizi birinci?

Reyting Sonuçları önemli mi?

İzleyiciler sevdikleri dizi ve programların yayından kaldırmasına üzülürken reyting sonuçları ile başarısız olduğunu düşünür. Reyting sonuçları bu kadar önemli mi sorusu akıllara geliyor. Evet reklam veren açısından düşünüldüğünde reyting sonuçları oldukça önem kazanıyor. Şöyle ki reyting ölçümü yapan güvenilir cihazlar sayesinde izlenme oranları belli oluyor. Bu oranla göre reklam verenler de doğal olarak markalarının daha çok insana ulaşması için tercihini reyting sonuçlarına göre yapıyor. Hal böyleyken, ölçümlere göre izlenme sayısı çok az olan bir yayına kimse reklam yatırımı yapmak istemez.

Buna göre, yayını yapan kanal da reyting sonuçları neticesinde reklam geliri elde edemeyeceğini belirlediği an dizi veya programın yayına son verme kararı alıyor. Kısaca, izleyicinin hoşuna gitse de reklam verenler için bir anlam ifade etmeyen yayınlar reyting sonuçlarında eğer kötü durumdaysa maalesef çekimlere devam edemez. Böylece, bir dizi veya program için reyting sonuçları fazlasıyla önem kazanıyor.

www.dirilispostasi.com

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.